On the road again..

Middagen bestod av:
Goda vänner.
Pommes.
Oxfilegyta med champinjoner.
Äppelkaka.
Röd-och-vit-hockeydynamit-punchrullar.


Träffade Freddes kommande flickvän.
Ja Fredde, hon kommer sluta så. Du kan inte hitta nån mysigare tjej!!!!
HOPPA HÅRT!


Kom hem och bläddrade igenom facebook, nyhetssiterna och bloggarna.
image192
FACEBOOK:
Varje gång jag loggar in så blir jag mer och mer konfunderad.
Jag förstår inte riktigt mig på denna community.
Lär mig alltid nått nytt.
Men jag har funnit en massa gamla och nya vänner.
Roligt att knyta ihop säcken med alla gamla klasskamrater i.
Men om någon vill ha en snabbkurs med mig i hur det fungerar så...
VÄLKOMMEN!

De va inte många av bloggarna som var uppdaterade men jag läste
igenom de som var. Babbis är överlägset bäst som vanligt.
W´s är inte heller så tokig idag, han har uppdaterat flera gånger.
Beror nog på att han är sjuk, men imorgon är det dags för busbacken.
Lari, den erotiske kocken, retas med att blogga om godis.


NYHETERNA PÅ AFTONBLADET.SE:
Familjen PUCKO, som vi tillsammans döpt dem till, hade tänkt åka till Florida i vår.
Men ICKE säger ja. Börjar noja lite efter att jag sett dagens stora nyhet.
Ska min goa "damen så kallad", hennes ohängde bror och deras underbara far låta mig få oroa mig när de skall ut och resa. JA TYDLIGEN!
Men dom behöver få skämma bort sig med en resa. Men bara så du vet damen så kallad:
Du håller koll på din fars bilkörning. Du vet att farbror polisen kan vara hård mot honom.
(haha, tänker på förra veckans fadäs med boten... OTROLIGT ROLIGT!)

image193

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1597923.ab

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Håhå.. min blogg var bäst idag.. tack :P. Nu har du nog lite läsning när du vaknar, bloggen har juh mögat sig stora delar av kvällen så jag har inte kunnat uppa. Håller med dig om facebook förresten, urk för den sidan.

2008-01-10 @ 02:42:53
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: H

Du skull kunna få ge mig en snabb kurs i Facebook fattar inte ett smack av den!!

2008-01-10 @ 08:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0