Jag hör honom....

.. smyger ut i fikarummet och skriker BUUU!!!

Skoj när "smågrabbarna" är inne och snackar skit istället för att vara ute på fältet och jobba.
R och jag brukar hamna i djupa diskussioner ang skidåkare i trikåer, brottare i trikåer, cyklister i trikåer och andra pojkar i trikåer. Vet inte varför vi fastnat för just trikåer.
Skyndade mig att fota honom innan han upptäckte mig... hehe. Här kommer bildbevis på att vi inte jobbar på dagarna.
Ska jag kanske försöka fota honom in action på fältet idag?



Lille R diskuterar hur man lägger till Helena. (En båt)

Kommentarer
Postat av: H

Fattar väl vem som helst att du är i fika rummet när det är grabbar där,eller du kanske föredrar en trappa upp.

2008-07-02 @ 08:54:01
Postat av: Alex

ja, men ändå. Lite diskret kan man juh vara, jag tyckte det var en liten hämd..;D

2008-07-02 @ 09:20:35
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0