Frågestund..

1. Vilken svordom använder du mest?
Attans!
2. Äger du en iPod?
Nej, jag spelar musik med telefonen, annars med datorn kopplad till sterion.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Har ju SEMESTER!
4. Hur många resväskor äger du?
Ingen alls, har dock en bag från jobbet som jag använder när jag reser.
5. Använder du flip-floppar?
Har ett par men vet inte var. Just nu är jag förälskad i mina ballerinaskor.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA maxi, Lidl, Willys och Kvantum, beronde på var jag är och vad jag skall köpa.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag fotar ju en massa men trivs med och mer framför kameran med.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Surfs Up som Mojjo ser 10 ggr varje dag.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Barnfamilj så Mojjo får någon att leka med, gärna en väninna med barn.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hem till mig och Mojjo..
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har nog hänt men inte sedan jag blev 20 tror ja.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä, jag är en nattmänniska så jag lider inte så mycket av att vara vaken.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Rock Anthem tror ja, älskar den.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Espen Lind lyssnar jag mest på just nu.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men om jag berättar är det ju ingen hemlis längre.
16. När var senast någon stötte på dig?
*ler* jag stötte in i Ymisen idag när vi busade.. övrigt stötande svarar jag PASS på.
17. Vad åt du till middag senast?
Kassler, potatisgratäng, sallad mm.
18. Använder du huvtröjor?
Ja det är mysigt, men för varmt på sommaren.
19. Kan du vissla?
Ja, men som min pappa alltid sa.. "slut och skur", så jag är ingen stjärna på de.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Min Camilla, så underbart att få prata en stund. Längtar tills jag får träffa henne.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Nått med vatten.. Kållorado på Liseberg är skoj och blöt. Men alla människor vill ju bli våta, eller?
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det vet jag att dom gör, men förhoppningsvis håller sig mina vänner till någorlunda sanning.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0702.. hehe, eller 060.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart jag gjorde, det gör jag än idag, älskar Disney channel.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Birsta City eller IN? Både är helt OK.
26. Hur många syskon har du?
En storebror med samma föräldrar och 4 som tillhör min mammas man. Sedan har jag min egenvalda lillasyster Linda.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är aldrig blyg.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Yrrol är nog den jag kan flest repliker i, sedan är jag rätt såld på The Abyss.
29. Äger du några popband t-shirts?
Ja, men inga jag vet var de är, nån metallica, nån HEL och kanske nån fler. Gillar mer diskreta rockerkläder.
30. När flög du senast?
Från Stockholm till Sundsvall i maj efter utbildning.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3 vanliga och en tripp-trapp-trull-stol.
32. Läser du för skojs skull?
Ja, jag älskar att läsa böcker när jag hinner. Ska nog börja med ljudböcker.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska och ganska OK norska, läste även franska och tyska i skolan men de är inte så bra idag.
34. Diskar du din egen disk?
Ja, Mojjo har inte riktigt lärt sig de ännu.
35. Har du gråtit offentligt?
Ja, de har jag säkert gjort.. minns dock inte var när och hur.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
2 fungerande laptops och en trasig.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det är ett måste för mig!
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag är väldigt nära att göra mojjos rätta namn med liljekonvaljer nu, ska bara fixa de sista på bilden.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nä det är inte ett måste men alltid lite sött.
40. Kan du kasta macka?
Klart jag kan, jag bor ju vid havet.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
No man!
42. Vad har du med dig in på bion?
Trevligt sällskap med lite tur.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Tror han hette Boom och var svenskalärare, han va underbar och hade konstiga intressen. Typ spindlar och konstiga djur, samt spelade i bandet United Farmers against kvävegödsel.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
De kanske jag har, jag brukar inte fråga dom vilken religion de tillhör.
45. Vad har du för väder?
Solen skiner och de är 25 grader varmt ute.
46. Har du en blogg?
sandsten.blogg.se, låter den bekant?? HAHA
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenskan och datan gillade jag..
48. Gillar du att flyga?
Ja, om jag får hoppa med en fallskärm från planet eller om de är massor med luftgropar.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
De viktigaste är ärlighet.
50. När sov du senast på golvet?
Någon gång under gymnasiet när man flängde runt halva världen.
51. Vilken är din favorit drink?
Orgasm.
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, vi har de bra men det skulle aldrig vara fel med ett "eget" hem.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Hemstad? Tror hon bodde i Lilla Edet som liten.
54. Din pappas hemstad?
Han är uppväxt i den lilla byn Järkvissle i medelpad.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
4-6 kanske.. blir sällan fler.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte nu på semestern, tar dagarna som de kommer.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Går inte i skolan..
58. Vilken är din favoritfrukt?
Melon, vatten och honungsmelon.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte det minsta om jag skall vara ärlig.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
1 år äldre än nu, 1 år närmare 30.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Om det är ett brev eller liknande men inte på bloggen.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja, varför skulle vår jord vara den enda med liv?
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
V inatt, blev toksne!!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror inte på gud.. men finns det en så är det en iller.
65. Vad var det senaste du åt?
En macka med salamiost på.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer överens med båda men har nog mer liknande intressen till män.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mor har skämtat om att de kommer från Emil-filmerna och det skulle inte förvåna mig eftersom hon är dagisfröken.
68. Gillar du senap?
Johnnys går alltid ner.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Pratar inte med mig själv.. Är jag konstig då?
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Japps, älskar de!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Brukar få höra att jag är som Carrie i Sex in the city men jag skulle nog säga ekorren i SHREK-filmerna.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nä men från Tradera.
73. Tycker du om att krama folk?
Bara de jag tycker om, annars är det något av det värsta jag vet.. varför ska folk krama på mig??
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nä, jag använder de jag trivs i, sedan verkar jag ha tur som passar in. *ler*
75. Äger du en digitalkamera?
Ja, min älskade kamera, kan inte leva utan den.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Katie Holms, Sandra Bullock och ett par till.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Njae... ibland, det beror på hur inställd jag är på att människan faktiskt ska ringa.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Tror ingen bok har fått mig att gråta. Mojjos fotobok kanske, med bilder från förlossningen.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, men jag är nöjd med mig själv.
80. Vad är du allergisk mot?
Det vet jag egentligen inte men troligtvis mot pälsdjur..
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä, mördade älgbebisar är gott.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ja, möjligen Emil kanske? Om de skall väljas från samma film.. eller Alfred.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0