JOBB vs PRIVATLIV

Jag gör riskanalyser i mitt arbetsliv varje dag, från och med idag kommer jag även göra det i privatlivet.


Någon gör mig lycklig hur arg och ledsen jag än är. Min Freddepojke!
Min underbara vän Fredde...
Pratade med honom i telefonen ang dagens händelser medans jag stod framför spegeln för att prova de nya trosorna jag köpt idag.. Hipsters tror jag se heter.  Drog på mig dom och utbröt kanske lite bryskt.
-Är de sånna här jävla trosor han vill att jag ska ha, nä fy fan va fult!
Vilket Fredde började tokskratta och tyckte kommentaren var klockren.
-De ser ju ut som mormors mammilucker!
Fredde skrattar lite mer vilket får mig att börja tokskratta.
Känner att mitt vanliga gamla jag börjar krypa fram.. de folk kallar "en iskall bitch", är det en sån jag är bara för att jag inte accpterar att folk sätter sig på mig eller ljuger för mig.

Tack V för att du pratade med mig idag. Jag hoppas vi ses igen vad som än händer.
Jag gillar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0