Lånetelefon och hundgrejor.

Idag har jag fått en hel del gjort på lunchen.
Jag lämnade in min arbetstelefon som fungerar... sådär.
Största problemet är att jag inte har kunnat ladda den så varje gång batteriet måste "fyllas på" måste jag sätta in det i min privata telefon och ladda det genom den. Tur att jag haft likadana telefoner.
Men idag tröttnade jag. Duktig som jag är lämnade jag in den och får tillbaka den tidigast om 10 dagar, under tiden får jag använda en lånetelefon, en MOTOROLA C380. Om jag hatade min gamla telefon kan jag inte ens sätta ord på vad jag känner för denna. SATANS JÄVLA SKITTELEFON!!
Jag skall aldrig skaffa en motorola!



Sedan var jag till Arken och handlade lite saker till T-the-dog. Ett nytt svart koppel och ett kamoflagefärgat halsband.
Hundarna fick även varsitt grisöra och en mjuk vattenskål.

Kommentarer
Postat av: H

Låne telefonen var väl söt.

Tack för en trevlig lunch.

2008-06-17 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0