En underlig kväll...

..fram tills nu har den bestått av en blodig Moa-näsa, en galen Alex, en kindpuss från P och en massa handlande på Ica Kvantum. För närvarande har jag placerat rumpan i en av familjen PUCKOs skinnsoffor och ser på hockey med Mojjan, Alex, P, deras morbror och kusiner.

Dagen har bestått av pulkåkning, en massa kramar, busiga barn, gegg med mjöl och shopping till hockeyn med en sprallig Alex.

image319


Måste även skriva ner dagens "Alex".
Hon stod och väntade på mig vid godishyllan på kvantum tidigare idag och när jag kom dit fick jag kommentaren.
-När du kommer glömmer jag alltid bort det jag tänker på.
Vilken inverkan jag måste ha på henne. Tänk om man hade den på alla.

Kommentarer
Postat av: alex

Äh de blev bara en blackout.. och mina exakta ord var nog: nu när ja såg dig glömmde jag bort allt vad jag tänkte på.

Eller något liknade

2008-03-28 @ 21:53:52
URL: http://larssonalex.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0