Hittat ytterligare en intressant tävling.

Lilijas blogg är en blogg jag följer slaviskt. Jag har känt till hennes tidigare hemsida länge och har nu gått över till att snoka i hennes liv genom hennes blogg. Detta pga hennes bilder och en skön design.
Nu när jag satt och kikade såg jag att det var sista dagen för johnny depp tävlingen idag. Måste vara med!

"Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp!
Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :)
Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är?
Kolla in tävlingen här för att delta du också. Lycka till! "


http://lilija.com/wp/2008/02/21/tavling-vinn-en-johnny-depp-tavla/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0