Hur bortskämd är jag egentligen?

Jag är tydligen en vanlig person..


Jag har en :
[x] Mamma (Världens goaste, snällaste och mysigaste mamma, Älskar dig)
[ ] Pappa (NEJ! Inte sedan 2002)
[ ] Styvmamma
[x] Styvpappa (Ville adoptera honom när jag var mindre)
[x] Styvsyskon (4 st plastsyskon)
[x] Bror (Japps, även kallad BöBö, kraffsar gärna i kattskålar och jamar)
[ ] Syster
[x] Brorson (Varför inte en brorsdotter, de har jag en av... hittills)
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon (Finns det någon som inte har det idag?)
[x] Eget badrum (Har egen lägenhet vilket oftast innefattar egen toalett)
[x] Eget rum (Ja, i min lägenhet)
[ ]  Swimmingpool/utebadkar
[ ] Hot tub
[ ] Gästrum/gäststuga
[x] Dator (3 st datorer, bärbara)
[x] TV (Ja, men ser sällan på den nu för tiden)
TOTAL: 10

[ ] en säng lite större än normalt (Nä, en normalstor dubbelsäng 160cm)
[x] Mer än 4 par skor (Ja, men det är knappt)
[x] Solglasögon (Ett par som jag köpte på OKQ8 ifjol)
[ ] Klocka (Använder mobilklockan)
[ ] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar ( hihi ja har 2! RÄKNAS DET DÅ 2 GÅNGER?)
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL: 2

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball
TOTAL: 0

[x] Nattduksbord (JA?)
[x] Stereo på rummet (Nja, i mitt sovrum har jag gömt en gammal som jag brukar koppla datorn till)
[x] CD spelare (Finns i sterion)
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb (Ja, vuxen betyder jobb i mitt liv)
[ ]  Shoppar minst en gång i veckan
[ ] Har dyr parfym/cologne
[ ] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera (Fotar ju jämt)
[x] Telefon (Ja 2, en privat och en mobil)
TOTAL: 3

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[x] Varit på en kryssning (Newcasle, Åland och Kristiansand)
[x] rest utomlands (Ja och älskar de, Malta, Portugal, England mm)
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis (Beror på vad som menas med kändis)
TOTAL: 3

[x] Platt/locktång (Fick mammas avlagda för nån månad sedan)
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] har 1000 spänn på dig just nu (Brukar inte sitta med de summorna i fickan, möjligen på banken)
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort (Används bara i jobbet)
[x] rest i Europa (Ja, vill gärna göra det mer)
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[] Varit i Sydamerika
TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil (Jag hoppas min mamma har det...)
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
TOTAL: 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag (Har ju Mojjan som måste få riktig mat)
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[X] egen laptop
[ ] egen dator
TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 27

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb.


Kommentarer
Postat av: bgn

Tack för komplimangen

2008-03-28 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0