Ingen plåtning av Alex idag..

Hade bestämt att jag skulle åka ner och fota Alex på hennes jobb idag, hon arbetar på Sibylla och är så söt i deras kläder. Men så blev inte fallet. Jag åkte till Birsta istället. Där handlades lite saker till familjen PUCKO på beställning, lite leksaker till Mojjan och även till T1 och T2 och ett par vita skor till mig själv.

Det var nog bra att jag inte åkte ner till Alex idag, jag hittar inte minneskortet till kameran..
Jag säger som Mojjan..
-Hohoooo, Hohoooo... Minneskortet!
Får krypa runt lite på golvet och se om jag kan hitta det. Hur detta nu ser ut får ni fantisera om själva.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sjukt mycket folk i Birsta idag...

2008-03-29 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0