Ja är inte bitter.. (Tony Rickardsson)

Jag är inte bitter, jag är aldrig bitter. Inte ens när ja borde vara bitter har jag vett att vara bitter.
Sitter här i fotöljen och mår så där äckligt bra som bara jag kan göra. Även fast jag städat hela dagen, bråkat med världens tjurigaste unge, bytt sängkläder och vikt tvätt så är jag ändå på toppenhumör.
Dricker kaffe och slaktar en chokladkanin. GOTT!
Tittar på någon ny komediserie på Tv:n som inte alls är så mycket komediserie, mer en kommer-aldrig-se-den-igen-serie som så mycket annat jag hittar på TV.
Tacka vet jag nyheterna, mythbusters och Efterlyst, de kallar jag bra TV.
Men hur hade någon tänkt att man skulle kunna se på Tv när man har en 2-åring?
Denna unga låter hela tiden.
- Mamma, tutte, mamma hunden bajsa, mamma äta macka, ost, tutte mammas ficka... osv.
Låter hon inte så är hon inte still, från golv till tak hela tiden. Idag har hon kommit på att hon kan ställa sig på den underbara vita knappen på elmotorcykeln. För den som inte vet så låter den som en polisbil... HELA TIDEN!
Hon har även kommit på att man kan hoppa på mammas mage, trycka in godis i näsan på mamma eller varför inte rida på hunden. Hon kan även kalla hunden för Monstret och mamma för... mitt riktiga namn. Vilket håller på att göra mig galen!!!
Ja, detta är en vanlig dag hos lilla Familjen S.

Ser verkligen fram till den utlovade filmen publiceras.



Kommentarer
Postat av: alex

Du glömmer ett viktigt namn som ja hör henne hela tiden säga... Anne

2008-03-22 @ 21:39:30
URL: http://larssonalex.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0