Mätt och belåten..

Då va man hemma igen då..
Har varit på stan och inkasserat mitt vad. God mat bestående av Biteline-mat och en stor cola utan is.
Kan aldrig bli fel om man äter på Biteline. Sedan att sällskapet var trevligt gjorde ju inte saken värre.
Känns konstigt att erkänna att det finns trevliga Modo-fans. Iofs har jag nog aldrig träffat ett "icke-trevligt" Modo-fan.
Första gången jag träffade denna människa var också på Biteline men då fastnade jag för hans barn, han har 2 otroligt söta döttrar, den minsta är bara några dagar yngre än Mojjan. Sååååå söta!
Mojjan hade också skoj, hon började lite kinkigt pga att hennes hemska mor väckte henne när vi klev ur bilen men sedan blev hon sitt vanliga glada jag fast lite mer speedad efter dagens påskgodis.
Hur ser Mojjan ut när hon märker att hon skall få godis??

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0