PP´s tur att bli sjuk.

Inatt kom PP ner och jag hörde någonstans där i mina djupa drömmar att det nu var hans tur att åka på magsjuka.
Freddes dotter ligger också hemma i magsjuka idag. Kan vi alla ha blivit smittad av fasters lilla älskling som hade magsjuka i helgen innan hon kom på kalaset.
Stackars barnen!
Hoppas PP börjar piggna till lite snart.

För övrigt är Mojjan hemma med damen så kallad idag. Låter som de gått bra för dem hittills.
Dom har varit ute i solen och lekt samt målat med fingerfärg. Kan tänka mig hur köksgolvet ser ut nu.
Tydligen hade damen så kallad även fått duscha Mojjan utan grin och skrik, vilket inte ens jag, hennes egen mor, får göra. Skitunge!

Nu ska jag fortsätta knappra offerter.

Kommentarer
Postat av: SJ

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM

2008-03-04 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0