Små saker gör en mamma glad..

Vaknade 8:20 av att Moa satt i sängen och sa -Mamma...
Låg och myste en stund innan vi klev upp. Vill inte att Moa skall bli alltför vild i sängen eftersom jag vill att pappa PUCKO skall få sova vidare.
När vi kom ut i köket säger Moa.
-Mamma bajsa, kissa.
Ja, ja.. jag har ju en dotter som älskar att kissa på toaletten så jag drog av henne strumpbyxorna och blöjan så hon kunde klättra upp på toaletten.
Ungen kissar som vanligt och sedan säger hon -Bajs..... igen.
Tittar ner i toaletten och mycket riktigt, min lilla tös sitter och bajsar.
Blev så otroligt stolt över min lilla/stora tjej!! Mammas ögonsten!
PUSS PÅ DIG!

Gårdagen spenderade vi i soffan tittandes på film. Mr Woodcock.
En halvtaskig komedi enligt mig.
Sedan busade vi lite med hunden. Moa gömde bollen under sitt täcke som hon dragit ut på rumsgolvet och hunden fick leta. Vi skrattade så vi tjöt. Ibland kan dom vara otroligt charmiga tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har inte tänkt så mycket på det än. Hade ju tänkt annordna nått den 5 April. Jag hör av mej om det senare.

2008-03-08 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0