Underbara barn!

Kan inte annat än småle.
Ringde precis min hem till min kusin för att samspråka lite om barnvakt under hockeyn på lördag. man vill ju inte missa slutspelsmatcherna i onödan. Tänkte även försöka tigga till mig en kopp kaffe inom den närmaste framtiden.
Hennes lilla dotter svarade glatt.

-T!
-Hej T-bus! Vad gör du?
-Inget.
-Sjunger du Singstar? (Denna unge älskar tydligen singstar och är riktigt duktig på det med.
-Nä!
-Nähä, de trodde ja.
-Nä jag tittar på TV!
-Jaha, tittar du på barnprogram?
-Mamma står i duschen.
-Jaha, då får jag ringa och prata med mamma sedan, mår E bra? (E har fått hjärnskakning efter att hon åkt bräda i backen, precis som ifjol, tur att deras mamma jobbar på sjukhuset)
-MAMMA!
-Men T. Jag kan ringa mamma sedan, hon kan få duscha klart.
-MAMMA!
-T?... T?... (Ingen större kontakt med lilla fröken nu.
-MAMMA! Du ha telefon!

Här hör jag lite mummel i bakgrunden och hur duschen slås av.
Här får man inte duscha ostört. HAHA!
Måste verkligen börja åka till denna familj oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0