Bättre idag..

Moa har inte lika ont idag, hon använder armen men det märks att hon tar det försiktigt.
Svullnaden har gått ner och blåmärkerna har ljusnat. Men nu syns de...
Nu syns det att det är en hand som skapat blåmärket. Man ser konturerna efter fingrarna.

Om nu någon tagit i min dotter och det möjligen blivit hårdare än menat, varför säger man inte det då?
Jag kan köpa att någon tagit i henne för att hon varit på väg att, slå nån, ta nåns leksak, klättrat på bordet mm, men då tycker jag att man kan berätta det.
Jag åker till Stockholm på måndagmorgon men jag lovar att dagis kommer få ett telefonsamtal och jag SKA ha en förklaring om vad som hänt. Jag har bildbevis!
När jag kommer tillbaka måndagen därpå tänker jag kräva att vårt utvecklingssamtal som vi har en vecka senare flyttas till OMGÅENDE!

Jag är fortfarande otroligt ledsen men just nu är jag mest arg.
Önska jag hade någon här som höll om mig och lugnade ner mig när tankarna skenar iväg.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

godmorgon! händer nått kul idag? fin blogg
kram

2008-05-24 @ 09:19:03
URL: http://ampele.blogg.se
Postat av: Stephanie

trevligt! men det är ju så bra väder ute ;)
måste bara säga att du har en jättesnygg blogg design!

2008-05-24 @ 10:08:52
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0