Gårdagens Annelie.

Glömde blogga gårdagens Annelie:
-Jag är blond!
Det är tur att hon berättar det ibland för frågan har kommit upp ett antal gånger.

Det blir inte lika många sjuka utlägg av henne nu när hon inte är singel längre.
Ja..min ständiga vapendragare har äntligen funnit någon hon fattat tycke för trots olikheterna mellan dem.
Jag är otroligt glad för henne skull även om hon inte längre kastar ur sig dumma kommentarer.

Exempel från igår:
"3 is a magic number... yes it is... " (Låter så när man ringer henne)
-Hej gumman.
-Vet du.. bla bla bla bla.. (Jag hade nått jag verkligen ville berätta)
-Jag håller på att ta på mig mitt raffset medans R är på toaletten.
-HÖRES! HEJDÅ!

Jag är så glad för hennes skull, dock så förstår jag inte riktigt varför hon svarade i telefonen när jag ringde just då... men det är min Annelie de!
Snart får jag träffa henne igen, 26 - 30 maj.


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en najs fredag!! ^^

2008-05-16 @ 10:55:49
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

tack!! =)

2008-05-16 @ 11:05:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0