Ingen nätåtkomst..

Nu börjar jag bli irriterad.
Båda mina telefoner har visat ingen nätåtkomst i snart 1 timma.
Jag har startat om dem ett par gånger eftersom jag trodde de va mina telefoner de var fel på tills jag pratade med Bubbas på msn och han skrev att han hade samma fel inne i stan.

Jag försöker ringa till min bror och hans tjej men det är ju lönlöst när man inte ens kan koppla upp telefonen mot nätet, Nu saknar jag hemtelefon!!

Vissa skall dock vara riktigt glad att jag inte kan ringa någonstans. Jag är så ledsen och besviken på en människa i mitt liv just nu. Inte pga det som kommit fram under dagen utan det jag nyss upptäckte på nätet.
Är det jag som är blåögd eller är jag bara dum?!

Jag backar tillbaka, observerar och ser vad som händer..

image464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0