JAG ÄR VAKEN ! !

Flög upp ur sängen när väckarklockan ringde. JAG ÄR VAKEN!
Varför sån panik? Är det såhär de känner sig när de gör lumpen.
Jag har ingen att visa att jag kliver upp på morgonen. Jag kan slå igen mina små bruna ögon och somna igen om det är det jag vill. Men nä, det vill jag inte.
Jag tänker glatt skutta till jobbet idag igen. Har en massa jobb som jag vill få gjort och en del människor jag vill träffa och prata med.

Nu ska jag skutta i duschen innan jag ska väcka Mojjo.
Hon sover som en liten gris här bredvid mig. Älskar verkligen denna lilla busa.
Hon kommer alltid vara nr 1 i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: H

God morgon på dig själv!

2008-05-14 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0