Sommarklänningar..

Vet inte om det är sommaren eller minnerna som gör att jag blev så varm i kroppen igår närjag hittade min bröllopsklänning.
När jag gifte mig hade jag en vit tunn knäkort klänning på mig. Denna med korta armar och brodyr på bröstet.
En riktigt fin sommarklänning. Blev så glad när jag hittade den igår och tvättade upp den direkt.
Nu är det snart sommar och jag kan använda mina klänningar igen.
(Mamma jag vet att det låter konstigt men i vuxen ålder har jag lärt mig att uppskatta klänningar och kjolar)
Har hittat ett par klänningar på modeakuten som jag gärna vill ha, får se vad plånboken kan erbjuda efter att månadens räkningar är betalda.
image454

image453

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0