26 november i Sundsvall.

Vaknade imorse, lite sent.. men bättre sent än aldrig stämmer i detta sammanhang.
Vi blev en timma sen till dagis men det gjorde inget. Mojjo skuttade direkt ut i barnaskaran och lekte..
efter lite bråk om en lysknapp.
Under dagens lunch åkte jag upp och hälsade på den ena halvan i B&B som ligger på sjukhuset.
Jag får alltid ett visst illamående av sjukhus. Många tankar går tillbaka till olika situationer som utspelat sig där.
Min fars död, Mojjos allergiattacker och de nätter man spenderat där när hon varit sjuk.
Efter jobbet hämtade jag Mojjo för att fika/äta på Waynes tillsammans med Alex, Linéa, Mojjo, E och nån som jag tror hette Magnus.
Har någon av er provat fika med 2 övertrötta 2,5-åringar?
LYCKA TILL!
Dom är verkligen överallt, från golv till tak, uppe på stolarna, under stolarna... ändå åt ingen av dem något med socker.
Blev hämtmat på Dragon House till middag. GOTT GOTTI GOTT GOTT!
Nu laddar jag för fullt för att spöa Mr. D i RISK ikväll. Jag var ju så nära igår.






Kommentarer
Postat av: Alex

Ingen ful bild on me?

2008-11-27 @ 17:34:31
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0