Att ha en 2,5-åring.

Mojjo somnade på vägen hem från dagis så nu får hon sova en stund, bättre att hon får sovmorgon i morgon så även jag får sova en stund. Jag älskar min dotter över allt annat men ibland är det skönt att slippa tjata och tjata och tjata tills vi nästan står och skriker åt varandra innan vi båda börjar tokskratta. Hon går inte att vara arg på när hon lägger huvudet på sne och säger.
-Mamma arg?
Själv tänkte jag ta med mig pepparkaksburken och datorn in i badrummet. Slå på en film och mysa i ett varmt bad.
Är det bara jag som älskar att se på film i mörktet i badrummet?
Helt underbart att få ha badkaretet för sig själv utan en unge som häller vatten på en och 100 leksaker som flyter omkring. En anka, en båt, en hund, en spade, en gammal schampoflaska, en groda, en kopp mm.

BADA!

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha vet hur det känns..fast jag har en hund som kliver in i duschen med mig =)

2008-11-07 @ 22:15:18
URL: http://kasper1.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0