När man är ledsen..

Min dotter har gjort de igen.
Hon blev arg och ledsen på sin mor tidigare idag och började gråta.
Skrek åt mig att jag va dum och att hon var ledsen.
Efter en stund kommer hon ut från sitt rum och har plåster hela kinderna med orden.
-Nu kommer inte mer tårar!

Nu förstod jag vad hon menade igår när hon frågade om jag var ledsen och behövde plåster.
Hon har ju rätt. Har man plåster på kinderna rinner ju inte tårarna.
Hon fyllde häromdagen även i med.
-Mamma, inte farligt, ordnar sig nog.

Kommentarer
Postat av: GS

Jag kan bara säga:

Vilken dotter du har

2008-11-15 @ 23:42:59
Postat av: EFA

Hon är härlig det liia monsteret

2008-11-16 @ 08:46:57
Postat av: michaela

åh vad sött!

2008-11-16 @ 10:27:18
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0