Cool tjej idag!

När jag kom ut i morse strax efter 7 kändes det som att gå in i ett isberg. Attans va kallt det var!!
*BURR*
Startade bilen, på med högsta värmen och började skrapa rutorna, stenhårt.
Men efter en massa skrapande och svärande så kunde jag åka till jobbet.
-4 grader...
*BURR*



Släpte av Mojjo på dagis och fick därefter åka hem och hämta passerkortet som jag glömt hemma på hyllan i hallen.
Åter i stan åkte jag förbi Tias jobb och hämtade min "internetpuck" och sedan bar det av mot nästa mål.

Nu sitter jag här på mitt kontor och har äntligen tinat upp. Är dock hungrig som en varg.
Sitter och planerar resten av veckan. Kommer ju spendera 2 halvdagar i bilen och den tiden tänkte jag lägga på att ringa kunder och boka möten.
Känns jobbigt att jag skall vara borta i 2 dagar. Tycker inte om att lämna mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0