Frågor

KLÄDER
Skor: Idag stövlar, men använder allt i skoväg.
Sneakers: Mina vita Adiddas Goodyear. Älskar dom!
Jeans: Idag stuprör, annars allt utom utsvängda.
T-shirt: Äger 2 vanliga T-shirts, en massa arbets tees och en STOOR med en traktor på och texten "BIG TOYS FOR BIG BOYS".
Underkläder: Vitt och svart.

ACCESSOARER
Väska: En stor svart skinnväska, vet inte märket.
Plånbok: Använder sällan de, har alltid visakortet med jobb-ID i fickan.
Klocka: Har ingen klocka, använder mobilen.
Tv: Vill ha en telefunken pga namnet men tror jag har en panasonic.
Mobiltelefon: Har 2, en k530i i jobbet och en .. "annan" privat.
Kamera: Även där en panasonic Lumix, är lite sugen på en ny nu.
Dator: På jobbet använder jag en IBM-modell och hemma en Fijutsi Simens.

BADRUM
Tandkräm: Dental White.
Tvål: Någon som luktar persika.
Parfym: Fick en helt underbar parfym av Linéa häromdagen, minns inte namnet på den. Den va inte känd.
Medicin: Har allt, känner mig som ett apotek.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Citron eller Päron.
Vin: Vitt om jag inte har riktigt gott kött till.
Bröd: Grovt, gärna med frön.
Glass: Magnus vit.

HEMMA
Säng: Min underbara säng från ikea. Hård och skön.
Lakan: Grå tror jag... med ett hål i som Mojjo gjort.
Espressomaskin: Den står i skåpet ovanför kylen. Kör snabbkaffe just nu. Red Cup.
Kylskåp: Ett vitt.. (ler) fyllt med ägg, mjölk, fil och andra vardagsprodukter. Finns även findricka och starka såser.

FÄRDMEDEL
Bil: Min blåa "Knut", en passat -02.
Taxibolag: Taxi Sundsvall? Åker ju bara taxi när jag ska hem från krogen och då åker jag den första som kommer.
Åker mest taxi i STHLM och då blir det TAXI STHLM.
Cykel: En trehjuling står på Mojjos rum, gills den?

ÖVRIGT
Frisörsalong: Trudes eller min underbara vän Sara Satmara. (Börjar bli dags igen)
Bank: Min bank... i Timrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0