Hatar min dator.

Hemma och jobbar även idag. Mojjo har hostat inatt så hon har spytt men så fort vi klivit upp så är det full fart.
Men det mörks att hon inte mår bra för hon är grinig som få..
Glömde min dator på igårkväll när jag åkte till stan, utan strömsladden i.
Innebörden med detta blev att datorn blev strömlös och min backlight ballade ur så nu får jag inte igång den igen.
Det brukar bli bra bara den får laddas full igen. SKITDATOR!
Så igår somnade jag tidigt framför TV:n. Vilka otroligt dåliga program det går på TV.

I övrigt var kvällen mysig. Gick en lång promenad i stan och bara njöt av hösten.
Busade med både hund och barn och kände mig riktigt lycklig för första gången på flera veckor.
En kamera hade inte varit fel att ha med sig när jag och Mojjo tumlade runt bland löven.

Idag sitter jag iallafall här med arbetsdatorn i knät och har arbetat sedan 7. En offert skall ut och sedan skall jag boka fler möten tills torsdag. Kanske får sällskap av Tias vid 9 så han ska äta lunch, erbjöd mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0