Kaffekompis sökes..

Jag behöver en ny kompis. Någon som älskar kaffe lika mycket som jag.
Någon som har bil och kan hälsa på mig efter jobbet. Någon som kan prata mycket och är rolig.
Någon som älskar att äta kakor och andra godsaker som går att doppa i kaffet.
Någon som kan roa mig ett par dagar i veckan.

Som ni kanske förstår känner jag mig lite ensam nu när Mojjo sover och är sugen på kaffe.
Men jag vägrar koka kaffe till mig själv bara för att dricka det och sedan fortsätta tråka framför TV:n.
Var finner jag en kaffekompis?




Kommentarer
Postat av: GS

Ett intresant erbjudande! Kaffe å godsaker och sällskap :) Du kommer att få budgivning på den annonsen

2008-10-09 @ 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0