Kurerar mig..

Får söta mail av min mamma att houng är bra när man är förkyld.
Stod något om undersökningar som gjorts och honung va lika bra som apotekets hostmedicin.
(Min mamma frågar alltid hur man stavar medicin.. haha.. sött)
Så nu kokade jag mig lite the och letade fram honungsburken jag fick av mamma och Sten.
Den smakar faktiskt lite annorlunda än den jag brukar köpa på affären. Den från affären är hård och världigt väldigt söt, denna är "rinnig" och lite mildare och såååå otroligt god. Det kommer från deras egna bikupor.
Det blev mycket houng i mitt the. Så tog jag en tiffy också.
Om inte detta skulle vara nog så hämtade jag min chokladkaka som jag gömt i köksskåpet så nu mår jag bra.
Men jag vill ha stark soppa, jag vill ha MISO-soppa!!

Jag hoppas Mojjo är piggare i morgon också. Inget hostande i natt tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0