Linéa tar körkort..

Idag efter att jag ätit lunch med Linéa på stan kom vi körandes över bron från fisktorget.
På gångvägen stod en polisbil vilket Linéa påpekade väldigt snabbt.
-Man får inte köra på gångvägar!
Och snabbt plockade hon fram sin körkortsbok och höll upp den.
-Det står i den här! sa hon och pekade på boken.
Hon började skämta om att jag skulle släppa av henne så hon fick tillrättavisa herr konstapeln i bilen.
Det hade varit en härlig syn.

Dagen i övrigt har varit full med samtal och avtal. Kvällens bravader fram till nu har bestått av lek med hunden och bus med Mojjo. Ska nog ta en promenad om en stund om Mojjo orkar. Är i städtagen samtidigt så det kanske blir till att skura golvet. Dammsugit och dammtorkat samt diskat har jag ju redan gjort idag.
När Mojjo somnat blir det jobb ett par timmar så får vi se vad resten av kvällen ger.

Nu ska jag läsa igenom tidningarna och se om det kan ge något matnyttigt inför jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: EFA

kolla in stena i timrå. hihihhi

2008-10-08 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0