MIN TV!!

Nu har jag varit och hämtat min Tv hos min bror.
Och jag har äntligen fått känna "magsjukan" sparka.
Magsjukan är min brors och hans flickväns bebis-i-magen. Den fick det namnet eftersom Linda sa att hon var magsjuk istället för att erkänna att hon var gravid. Det var iallafall helt underbart att känna det lilla buset under mina händer.

Jag har även varit på ett av de viktigaste möterna på länge. Jag hoppas, HOPPAS, verkligen att det går bra.
Ingen skulle bli gladare än jag.

Nä, nu ska jag mysa lite med Mojjo som vaknade precis innan vi skulle åka hem från bror.
MYS MYS!!

Kommentarer
Postat av: EFA

Nu är jag sur!!!

Du va ut över utan att höra av dig morr.....

2008-10-09 @ 21:05:08
Postat av: Denise

Åh tack så jätte mycket! Du gjorde hela min dag nu :)

2008-10-10 @ 08:22:52
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0