"Sjukis" har somnat.

Nu ligger Mojjo här bredvid mig och andas tungt. Hon har lite feber och hosta men har varit pigg hela kvällen.
Själv har jag storstädat köket, toaletten och vardagsrummet, nu återstår bara sovrummet och Mojjos rum.
Jag har även hunnit baka med lite hjälp från Mojjo. Hon är duktig det lilla buset.



Just nu vill jag ha mat och krypa upp i soffan och se en film. Helt slut!
Tror jag börjar bli krasslig jag med. Men det blir jag ju bara Mojjo hostar på mig.

JO, en sak kom jag på idag.

Att jag än en gång glömt bort min farmors födelsedal.

Jag måste verkligen ringa henne sedan. Ska åka och köpa en fin blomma och hälsa på henne i helgen.

Pappa på att sätta ett ljus på pappas grav och sedan njuta av farmors sällskap.


 



Kommentarer
Postat av: Mattias

mums....såna e goda!

2008-10-27 @ 20:36:11
Postat av: GS

Instämmer, dom är riktigt goda

2008-10-27 @ 22:14:28
Postat av: EFA

Ta vara på din farmor medans du har en jag gjorde det inte ånger idag.

2008-10-28 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0