Smygbloggar...081016

Kläder: Svarta finbyxor - HM, Svart kortärmad tröja - Vero Moda, Grå stor kofta - Gina Trocot.
Smink: Ingenting, har precis klivit upp.
Frisyr: Blött och nyduschat.
Bild: Hoppar bild just nu, har inte fotat på länge, kanske lägger upp köttberget från igår senare under dagen.
Läsning: Sista jag läste var mitt mail på facebook från SES!.
Låt: Dagens låt? Kommer under dagen.
Mat: Inte ätit nått ännu, dock druckit en kall kopp kaffe.
Vill ha: Lugn i mitt liv.
Favorit: Min nya sms-signal som jag fick av alex. DAMP!
Köp: Har inte inhandlat något ännu.
Humör: Faktiskt helt underbart. Jag mår kanon för stunden. Imorgon är det fredag.
Göromål: Har duschat och klätt på mig.
Borde: Försöka få upp busungen som ligger bredvid mig och myser under täcket.
Längtan: Tills i morgon.
Beroende: Mojjo!
Roligaste: Gladskiten till unge jag har i sängen.
Tråkigaste: Nattens mardrömmar tar kål på mig.

Kommentarer
Postat av: GS

Har du fortfarande inte lärt dej att kaffe ska vara varmt!

2008-10-16 @ 07:00:24
Postat av: EFA

Krya på dig kompis så hörs vi.

Se upp nu blir det sjöslag.

2008-10-16 @ 08:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0