Underbart!

Fredde ringde tidigare idag..
Vi hade pratat max i 15 sekunder när han utbrister.
-Vad underbart det är att höra dig glad igen!

Ja, nu är jag faktiskt glad igen. Visst ligger tankarna fortfarande och trycker bakom pannbenet men det känns otroligt mycket bättre. Vi har pratat en massa om det "problem" som uppstod och har hittat en lösning som passar oss.
Detta gör oss båda glada!

Men idag ler jag, och det har jag gjort sedan jag slog upp ögonen imorse.
Vet egentligen inte riktigt varför men idag känns vardagen lite mer rosa än den gjort den senaste tiden.

Lika rosa som min kalender där jag ser vad som händer i min vardag...
Tex. att EMELIA fyller 15!!!! Grattias gumman!
(Ja jag vet att den är rosa och att det inte är riktigt min färg)




Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-10-10 @ 16:36:58
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en nice helg!

2008-10-10 @ 23:40:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Graniz

Jag tror jag t.o.m var med när du köpte denna underbara kalender. ;)

2008-10-16 @ 08:53:13
Postat av: emelia

ja där står de stort och tydigt när jag flde år :P <3

2008-10-18 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0