Hos mormor..

Nu är Mojjo och hälsar på mormor.. jag och Tias fick också följa med.
Tias är ute och hjälper "Offa" Sten att bygga tak på Bi-huset och "momma" lagar mina jeans.
Mojjo det lilla odjuret pangar getingar med flugsmällan och äter godis.

Skönt att vara på hemmaplan en stund. Jag trivs här uppe i lugnet.
Här finns gott kaffe och man kan faktiskt höra fåglarna i mellanrummen medans grannen trimmar gräsmattan.

När vi åker härifrån ska vi åka förbi "stugan" och kika om någon är där.
Jag tänkte visa Tias mitt andra hem när jag växte upp.

På tal om honom har han otroligt ont i armen idag. Blev väl lite mycket petande på tatueringen igårkväll så den är lite irriterad idag. Ska försöka fixa bilderna när vi kommer hem senare.
Ikväll blir det kanske middag med "Sjuk", Linéa och Lilla-H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0