Som ett brev på posten..

.. kom det in ett par avtal och huvudvärk!
Nu sitter jag här igen med huvudvärk som får mig att vilja kapa huvudet jäms med halsen.
Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta. Vet vad Tias och många andra säger..
-För lite sex!
Ja, det kanske det är men det finns inget bevis på de.
Det kan ha med mina linser att göra, kanske borde kolla styrkan igen.

Nu har jag lekt CIA undercover igen och tagit reda på lite information om en potenciell kund.
Idag ligger det papper på hela mitt bort. Avtal som skall skickas ut, reklamblad från Magnus, adresslistor, kalender och anteckningsblock.
På bordet finns även vit skofärg till mina tennisskor, en golfboll, restaurangguiden, 3 nagellacksflaskor och en massa häftklamrar. Visst låter det hemtrevligt.

Nu skall jag åter igen ta en alvedon och hoppas att dagen går snabbt.



Tack "EFA" för dina söta sms. Jag har mist min egen far men har helt plötsligt fått 2 nya. Tias och "EFA".
Tack för att ni är så söta och bryr er om lilla mig. (Lite ironi men ändå lite tacksamhet)

Kommentarer
Postat av: EFA

Tycker inte om när mina vänner mår dåligt.

Vet hur jobbigt det är efter mina 8år av helvete och att det inte bara på verkar än själv även omgivningen.

Vill inte att nån skall behöva gå igenom nåt liknande.

Klarade mig igenom tack vare min under bara flick vän (Ä.K.A).

Du vet att bryr mig om dig och mojjo.

2008-09-19 @ 10:44:23
Postat av: Annelie

Dags att gå till en naprapat gumman..

2008-09-19 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0