Undercover CIA..

Någon kastade ur sig att jag va nån "jävla undercover på CIA" tidigare i somras.. (Tokskrattar vid tanken)
Bara för att jag lärt mig brottsbalken pga jobbet.. JA JA.. skit samma..

Det är lite så jag känner mig idag...
Jag sitter och försöker hitta telefonnummer till företag jag fått i uppdrag att ringa.
Hitta.se.. Ingen träff.
Googla... Ingen träff.
UC Select... Ingen träff.
Googla igen... Ingen träff.
Googla på nytt sätt... TRÄFF!
Så här har jag hållt på hela morgonen. Tar tid!


Måste även få berätta vad lilla Alva på Mojjos dagis sa i morse.
Hon och hennes mamma kom när jag och Mojjo satt i hallen och skulle ta av Mojjo ytterkläderna.
Jag kastade upp Mojjos mössa på hyllan och Mojjo skrattade lite.
Då vänder sig lilla Alva till sin mamma och säger.
-Mojjos mamma är busig.. jämt.
Det värmde i mitt lilla hjärta. Det märks att barnen på dagis gillar när jag kommer.
Jag får alltid en liten Ida i knät när jag kommer. Kan detta bero på att jag alltid stannar en liten stund och busar med dem.

Jag längtar otroligt mycket till i morgon Torsdag.
Då kommer Magnus upp och hälsar på från Sveg. Det är en herre som jag har sammarbete med och vi har bara pratat på telefon än så länge. Men i morgon kommer han äntligen upp och vi kan prata ihop oss.
Det ska bli spännande att de hur han ser ut, se vad han är för människa.
Jag har ju gjort mig en bild efter röst och sätt att prata, hans jobb mm. Har jag rätt eller är han någon helt annan?
SPÄNNANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0