Åter till min migrän.

Var på apoteket nu ikväll. Inte ofta man är ensam kund där inne men det var jag idag.
Jag ska tydligen äta diklofenak, den är för migrän. Snälla tanten i kassan visade mig det klart och tydligt.
Men hon tyckte precis som Annelie att jag skulle testa sprayen nästa gång.
Idag blev det diklofenak, alvedon och mentholnässpray. Den sprayen måste vara guds gåva till den förkylde.

Har ju fått en del kommentarer ang tabletterna och GS hade tydligen ett tips, men han/hon viste att jag inte tyckte om den medicinen. Hur kan GS veta de? Jag vet fortfarande inte vem GS är men nu blev jag väldigt nyfiken. Jag tycker att han/hon ska ta och avslöja sig snart. Tydligen vet denna människa iallafall vem jag är.

Nej, nu ska jag krypa ner och mysa lite med Mojjo tills hon somnar. Men ikväll är barnen så uppspelta att det är svårt att varva ner.

Kommentarer
Postat av: GS

Han har ju följt din blogg ett tag nu och minns dej lite svagt från dom glada åren på byn.

Diskussionen har vi haft förr om att du inte gillar samma "medicin" som mej. Hoppas du slipper migränen nu med dom nya pillren så du kan ha en glad och god julhelg

2009-12-23 @ 21:36:53
Postat av: Kusin

Ordination:



Eeze tablettform. Finns på apoteket och är receptfri. Funkar jätte bra på din bror.



MVH DR. Berglund ;)

2009-12-27 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0