Lilla Julafton.

Veckan i Umeå var rolig men det var skönt att komma hem. Om bara för några timmar innan det var dags att åka till bror med familj och fira lilla julafton.


Granen stod klar när vi kom dit. Fasters älskling älskar tydligen glitter.


Fasters älskling ville gärna vara med på bild och blev som vanligt otroligt söt.

Broder och fasters andra älskling busade med Migge. Alice skrattade så hon tjöt. Mogge är tydligen hennes nya favorit.


Bror försökte se manlig ut. Min farbror har tydligen gjort pipan som bror har i munnen, Whiskeyn är sötad med honung såklart.


Min underbara svägerska och jag drack för första gången någonsin vin tillsammans.


Mormor/farmor och morfar/farfar myste med 2 av sina barnbarn. Detta var nog en av de få minuter som kusinerna satt stilla samtidigt.


Ju längre kvällen gick desto tröttare blev tomten. Lägg även märke till den röda snuviga näsan. Kanske skulle haft renhorn på mig istället.
(De blev även en och annan bild på mig och min underbara Mogge men vi såg så muppiga ut på alla bilderna så de tänker jag inte bjuda på)


Kommentarer
Postat av: bgn

Inget kort på Moa??????

2009-12-13 @ 21:21:35
Postat av: GS

Jag vet inte vad som är värst att du försöker kalla en lätt alkoholhaltig näsa för snuvig eller att ens komma på tanken att förstöra whisky med hjälp av honung...

Hmm lutar mot honungen..

2009-12-13 @ 22:20:42
Postat av: p

Du ser alltidmuppig ut:D men det värsta att på din rudolf bild ser du ut som min lilla syster alex:S vad har ni gjort för att blive så lika:O

2009-12-18 @ 02:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0