Roar mig med frågor

Utseende
1. vilken ögonfärg har du:
Bruna, Men när jag var liten ville jag ha blå ögon som min pappa, det roliga är att min pappa hade gröna ögon. Har ingen förklaring till detta.
2. hur lång är du:
Exakt 170 cm och det har jag varit sedan i 8:an.
3. vilken hårfärg har du:
Det skiftar ganska ofta. Men nu har jag haft mellanbrunt med ljusa slingor en längre tid. Färgat med HM´s egna färg.
4. långt eller kort hår?:
Jag har långt hår, om det är på huvudet vi menar.
5. piercingar i ansiktet:
Nej nej nej, ska jag vara ärlig tycker jag inte att det är snyggt men det är upp till var och en.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha:
Hehe.. jag trivs med mina bruna. Jag vill inte ha blå ögon längre.
7. hur lång skulle du vilja vara:
Trivs bra med min längd också. Men ibland skulle jag vilja kunna nå till översta hyllan i köksskåpen utan att hämta en stol.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha:
Den jag har annars skulle jag väl inte färga den.
9. vill du ha kort eller långt hår:
Lite längre vill jag ha.
10. skulle du vilja ha piercingar:
NEJ!!!

senaste du.
11. åt :
Grillade ribbs. GOTT GOTT!! 
12. drack:
Julmust till ribbsen.
13. du fick sms av och vad de stod:
Av en arbetskamrat: Han hälsar tillbaka!
14. du skrev sms till och vad du skrev:
Till samma arbetskamrat men jag minns faktiskt inte va jag skrev. Nått i stil med att Espan är stängd.
15. sa:
Nått kort till Mogge men minns inte de heller. Skyndar mig att säga Ymot, LIGG för att ha sagt nått.
16. kramade:
Mogge.
17. kysste:
Mogge, Brukar inte kyssa så många andra :)
19. du spydde:
I somras någon gång tror ja.
 
20. idag:
kärlek,
21. är du singel:
Nej, inte vad jag vet om ännu iallafall.
22. ditt förra förhållande va med:
En underbar kille där tyvärr åldersskillnaden blev för stor för mig.
23. ditt längsta förhållande:
Vet inte hur länge de var, men jag var gift i 2 år.
24. med vem då:
Mojjos pappa. 
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då:
En kille som hette Robert Söderström som jag träffade när jag gick ut 8:an. Vi var tillsammans i ett par år innan de tog slut. Ingen aning om vad han gör idag.
26. vem var din första kärlek?
De var väl han de då eller har jag missuppfattat detta?
27. gillar du någon just nu:
Ja, annars hade jag väl inte levt i ett förhållande med Mogge.
28. hur många seriösa förhållanden har du haft:
Det beror på vad man menar med seriösa.
29. vill du vara singel:
Nej tack.
30. vill du gifta dig i framtiden?
Ja det vill jag faktiskt. Trodde inte det för något år sedan men nu vet jag att jag vill gifta mig igen. Men då med en människa jag verkligen litar på och ser en framtid med.
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän:
Mogge.

vänskap
32. den som vet mest om dig:
Jag tror ärligt talat att det är Fredrik idag. När Anders fanns i mitt liv var det nog han.
33. den vän som du har känt längst:
Annelie är den jag har haft längst sammanhållande vänskap med. Men har några bekanta sedan skoltiden. 
34. allra bästa vän?:
Det måste nog bli Mogge som nr 1 eftersom vi lever tillsammans.
37. som bor långt ifrån dig:
Det är med en tår i ögat jag svarar Annelie. Saknar henne massor.
38. den du har mest minnen med:
Fredrik!! Haha.. helt klart Fredrik. Vi hann med mycket tok tillsammans under hösten 2007.
39. bra vän du inte träffar ofta:
Annelie. Har inte träffat henne på över 1 år nu.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu:
Ja, nämner inga namn.

övrigt,
41. musiksmak:
Shinedown, Poets of the fall, Brad Priesley mfl.
42. sport du gillar:
HOCKEY!
44. har du någon gång hört att du sjunger bra:
Ja konstigt nog har jag det. Själv tycker jag att jag låter som de som visas i Idols första 4 avsnitt.
46. har du hört att du borde bli modell:
Nej.. är inte snygg nog.
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag:
Min mammas förlovningsring. Det står min fars namn samt datum i den. Det är en av de mest värdefullaste saker jag har.
48. vem är mest galen i din klass?: 
Går inte i skola och har än så länge bara en riktig arbetskamrat, men han är ganska galen. 
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?
Förr stod det alltid en nalle på min kudde men den sover nu i Mojjos säng. Eller räknas kanske Ymot, han är ju som en stor nalle.
50. vad tänker du på just nu:
Om filmen Mogge hyrt är värd att titta på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg våran Tröstenalle??

2009-12-20 @ 10:09:55
Postat av: annelie

Saknar dig som satan gumman!

2009-12-20 @ 10:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0