Jämtlands mörka skogar..

Då sitter man här igen. Njuter av tystnaden och mängden snö.
När jag parkerade bilen var min mor och hennes S ute och skottade snö och grejade med bilarna. (Mor köpte en ny bil igår) Mojjo sprang direkt och gömde sig hos sin mormor och berättade bestämt att hon inte skulle åka hem nu.
Sedan skullen hon visa att hon åkt snöskovel med morfar och att morfar kastat av henne i snödrivan, det slutade med att hon stöp ner i snön med huvudet först och utan vantar.
Efter det gick vi in i värmen och tittade på musse istället. Så nu sitter hon vid den ena datorn och ser film medans jag sitter vid mors bärbara och bloggar.

Ska kasta upp en bild senare på min sällskapssjuka vovve som låg halvt i knä på mig från stan och hit.
MUPPVOVVE!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe med min underbara mor och min bonuspappa S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0