Grattis Linda!

Idag fyller min brors sambo Linda år. Hela 32!
Efter att vi träffat Mojjos mormor, morfar Sten och "Anna-Geta" i Birsta och köpt en present rullade bilen ut till Linda för at gratta. Väl där fick jag lilla Alice i knät och fasters älskling och Mojjo busade en liten stund.
Åt god tårta och jag drack faktiskt lite te för halsen.
När vi åkte hem frågade Mojjo 4 ggr om hon inte kunde få en lillasyster.
Svaret på de:
-NÄNÄMEN! Inte på ett par år iallafall.

Detta får mig återigen att tänka på vad jag vill med 2009. Jag vill må bra.
Omge mig med människor som får mig att må bra och göra bättre val än under 2008.
Jag och Mojjo ska ha ett toppenår med våra nära och kära.

Kommentarer
Postat av: ida Hasselqvist

SV: jodå, vi hade det mysigt. Vad gör du för skojsigt då? Är allt bra med dig? Kraam! :D

2009-01-03 @ 01:17:21
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0