Dagens fummel

... vinnaren är...
MÅLLGAN OCH MAMMA S!!

Idag har dagen spenderats hos Mållgans föräldrar. Som vanligt med god mat och alla i syskonskaran. Tyvärr blev jag den enda respektive som närvarade. Mållgans "Pojkvän"  (Hans systers sambo, läs tidigare inlägg om otrohet) var tvungen att åkapå jobb och Timi var tyvärr redan inplanerad på jobb.
Men det var skoj ändå.

Dagens fummel utspelade sig under en "fotbollsmatch" med Ymot. De flesta är involverade i detta bollsparkande, både barn och vuxna och tillslut hamnade bollen hos Mållgan. Jag skulle som vanligt vara snitsig och hinna sparka bollen före honom så jag vävde in mitt ben mellan hans, lyfte det andra benet för att sparka.....
I samma stund gjorde Mållgan likadant så ingen av oss hade en stabil fot i backen.
Vi föll sakta och fint som 2 käglor rakt i backen. Som tur såg ingen av de andra i familjen detta men jag och Mållgan låg länge kvar på backen och skrattade.

Har haft en helt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0