Mojjo vill ha en bebis..

Nu på morgonen kom Mojjo inrusandes i sovrummet. Pekade på mitt bröst och sa.
-Mamma, bebisar äter ut brösten.
-Ja, de gör dom.
-Precis som Alice. Hon äter på Jills mamma.
-Ja men det är Alice mamma också.
-Jag vill ha en bebis. Men då kanske den tar min tutte. Jag vill ha många bebisar.
-Ja men mamma vill bara ha en till, du och en bebis.
Mojjo funderar en stund innan hon svarar emot.
-Nej 2.
-Nej mamma vill bara ha en.
-Jag vill ha en bebis nu.
-Nej, inte än.
Vi skrattar lite gott och jag frågar Mojjo vem som skall vara pappa och utan betänketid svarar hon.
-Mållgan.


Hon är charmig den här lilla damen men en lillasyster eller lillebror får hon vänta en stund på.
Både jag och Mållgan vill ha fler barn men då vill vi båda vara säkra på att detta är helt rätt.
Så den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0