Dagen i bilder med viss protest.

Idag har jag och "skit-i-de-du" åkt skoter, i massor. De blev inget mindre än över 10 mil.
Vi fikade på fjället där vi mötte "Bry-dig-inte" och "va-spelar-det-för-roll". Vi surrade lite skoteråkning, skotrar och mässlingen. Sedan bad det av igen. Vädret sprack upp i samma veva och dagen har varit kanon.
Jag har så enormt ont i ryggen och rumpan samt benen nu så nu får de vara nog med skoteråkning för den här helgen.
Tack för mig Vemdalskalet.




Man kan göra ROCK ON! även med skoterhandskar.
En rocker kan väl också älska skoteråkning.


Bakom mina skoterglasögon, där är allting gult.
Eller hur va det Docent Döds låt gick?


En av dagens utsikter.


Och vissa fick bada? JA DET ÄR JAG!!

Kommentarer
Postat av: EFA

Har dom stängt poolen på hotellet ;).

2009-03-21 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0