Födelsedagarna är på G

Imorgon fyller min underbara mamma år.
Min mamma är den människan jag alltid vänder mig till när jag behöver råd om livet.
Hon ger mig kanske inte alltid de råd jag vill höra men oftast har hon rätt.
Jag älskar verkligen dig mamma! Grattis på 25-års dagen! (ler)

Sedan är det Mojjos tur.
Min lilla lilla skitunge fyller 3 på onsdag. Tänk vad tiden har gått fort.
GRATTIS MAMMAS SKITUNGE!

Idag har det inhandlas kläder och annat smått och gott som hon ska få av sin mor.
För nära och kära som känner för att kika förbi blir det liten tårta på onsdag.
Men figurtårtan blir iår på lördag. I år blir det Hello Kitty. (Hur fan jag nu ska göra den :)).
Ni väljer själva när ni vill komma!

Just nu har vi lite "sjuk"-mys med chips i sängen.
Mysigt att ligga på det sedan.
Mojjo är hängig och jag har ont i huvudet som vanligt. Men nu tror läkarna att dom kommit på vad det kan vara med mig.
Va de inte nog med fel på hjärtat så är det nått annat. Den 25 börjar nya utredningar på min lilla kropp.
En sak har jag lärt mig av detta iallfall. Ensam är fan inte stark. Stark är man tillsammans med de man älskar och blir älskad av.

KRAM KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0