Tack säger Mojjo!

Ett tack till alla som faktiskt grattat Mojjo idag.
Först va nog Mojjos far som ringde och väckte oss. Hon älskar verkligen att höra hans röst. Hon blev genast lite piggare.

Sedan droppade det in sms från Mojjos faster. Det gjorde mig väldigt glad.
Jag tycker väldigt mycket om Mojjos faster och det glädjer mig att hon kommer ihåg lilla skrotan.
Mojjo började genast prata om "faster josåfin".

Presenter kom lägligt på posten från Mojjos familj i göteborg.
(Farmor och farfar, pappa och älskade storasyster Ida, faster och hennes sambo.. tror ja)
-En liten söt väska.
-Ett presentkort på polarn och pyret. (Älskar dessa presentkort som hon får när hon fyller år)
-En film med Mora Träsk.
Mitt i allt paketöppnande svär Mojjo över tejpen. -Jag tycker inte om tejpen.
-Ett nattlinne.

Alex grattade självklart, likaså mormor.
Men dom 2 ser vi ju som familj så det tar vi som en självklarhet.
-Av Alex fick hon 2 biljetter till hockeyn imorgon och en godispåse.
-Av mormor har hon hittills fått en barnvagn till dockorna. Men mormor kommer ju och firar på lördag.

Lite mer otippat var Roger, en bekant till mig som träffat Mojjo ett par gånger i höstas.
Men han är alltid snäll och trevligt mot oss.

Pappa PUCKO ringde från Belgien eller var han nu håller hus och sjöng för Mojjo.

Danne och Danne grattade.
-4 filmer.
-En pongohund.

EFA ringde en snabbis och kom förbi på kvällen med presenter.
-Kläder till skrollandockan hon fick i julklapp.
-En sulky till samma docka.

Min goa raggare Lidde har också grattat Mojjo idag när vi var på affären och handlade
Hon fick även ett grattis från ett affärsbiträde som kände igen henne och mig sedan jag stod där på Fredagarna.

Stefan S grattade genom att be Ymisen ge Mojjo en blötpuss men det sköter lille Benson idag.

Fick även veta att Lille-T och "Mimmi" ville komma och fira Mojjo. Nu bär dom ju på magsjukebacillerna allihopa.
Från Lille-T till "mimmi" och från "mimmi" till Mojjo. Tycker så mycket om dessa barn, helt underbara.
Vi får ses en annan dag.

Fredde ringde i morse och pratade lite skit. Han ringde senare för att försäkra sig om att han grattat henne.
Ja nu har han!
Och Freddes fd sambo Ronica slog på stort och skrev på MSN.

Detsamma gjorde Evve, min kusins dotter. Även denna familj kommer nog på lördag.




Kommentarer
Postat av: bgn

Ser ut som ni haft en bra dag trots allt

2009-03-04 @ 21:09:06
Postat av: GS

Och nu när alla nära och kära har grattat henne så passar jag på också gör det via bloggen din så här en dag efteråt

2009-03-05 @ 07:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0