Dagens bästa heat..

Dagen rullade på bra när vi väl kom upp på banan. Efter många om och men gick jag, linda och barnen upp och kikade på Mållgan och hans syster när dom körde. Då hade jag redan missat 2 heat men enligt Mållgan missade jag inget mer än..

Ett tvärstopp in i räcket. Mållgan blev knuffad av "Dala" rakt in i räcket med en djädra smäll. Enligt hans mor och far blev han tydligen lite upprörd så det kanske var bra att jag missade den knuffen. Men de blev en del skador på min gubbe. 2 rätt ordentliga jack i benet och ett skrapsår, blåmärken efter bältet både på halsen och i armhålan och även en hel del röda märken på ryggen.

En knuff till.. där han inte kom lös.
Med andra ord 2 heat som inte gav nått.

Men i sista heatet tog han tillbaka allt och visade var skåpet skulle stå. Detta heat missade jag tack och lov inte. Det gick även bra för Mållgans syster. Hon kom 2:a i final och även det finns på film.
En underbar dag med brända axlar och en underbar svägerska, brorsbarn och hela familjen "Mållgan" med respektive och barn.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0