Nu har barnen kommit.

Trodde inte jag skulle ha någon ork att busa med barnen ikväll men efter förmiddagens ompysslande mår jag mycket bättre. Sedan kanske det gör en hel del att jag faktiskt åkte hem från jobbet och sov till halv två. Tror min kropp behövde få vila lite. Men Mållgan har tagit bra hans om mig.

Sedan var det dags att valla in fårskocken. Mojjo på dagis och busungarna hos sin mamma.
Älskar verkligen när dessa busar kommer. Nu ska dom vara hos oss till på tisdag. Största ansvaret kommer Mållgan få ikväll eftersom jag fortfarande är hängig men nog ska jag orka vara med och mysa lite framför TV:n och äta popcorn.

I morgon ser det ut att bli södra berget om vädret och orken tillåter. Ungarna ville gå Tarzanstigen men det lutar år Björnstigen istället, eller så kanske man ska ta Norra där barnen kan leka själva medans jag och Mållgan dricker kaffe ut termosen. GOTT!

Nu ska jag mysa med Mållgan medans barnen myser framför playhouse disney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0