Dagens rast

På rasten passar jag på att springa på toaletten. (Överflödig information. Blir lätt många såna besök pga allt vatten man dricker på dagarna) När jag står där och knäpper byxorna ringer min telefon.
-Hej Mamma!
-Bla bla bla..
-Bla bla bla..
-Bla bla bla??
-Ja.. jag fixar de.
-Jobbar du eller är du ledig?
-Jag jobbar. Har precis varit på toaletten, var det nått mer du ville veta? *fniss*
-Nej, glöm inte att tvätta händerna.. hej då.

Min mamma kommer alltid vara mamma. Jag är snart 30 år och tvättar alltid händerna om det finns rinnande vatten. Måste erkänna att jag inte tvättade dem på senaste folkracetävlingen. Men så fort det dök upp våtservetter användes dom flitigt. Jag har lite av bacillskräck. Tacka vet jag handdecifiktion. (stavas de så?)

Kommentarer
Postat av: mamma

yrkesskada

2009-09-16 @ 12:53:19
Postat av: matilda

hahaha rolig morsa! :D

2009-09-16 @ 16:39:58
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: ireen

sv: varsågod =) hihih jag med

2009-09-16 @ 17:23:11
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0