Min natt hos AP-Larsson.

Inatt spenderade jag natten med mina små AP-barn (Alex & Pontus)
Jag och Mojjo sov i Alex gigantiska säng tillsammans med Alex. Mysigt! De var lättare än vad jag trodde. Men de kändes lite kymigt precis som jag skrev igår. Men jag gör allt för dessa 2 odjur.

Nu är jag iallafall hemma med Mogge igen efter en dag på jobbet, en sväng på stan och lite övningsåkning med Alex. På stan blev det ett par skor till Mojjo, precis som de var bestämt, och sedan även en kofta till mig.

Skrämde även stag på killen på apoteket idag när jag skulle hämta ut nya P-piller.
Han gav mig förpackningen och jag tänkte väl inte mer på de men så frågade han, väldigt proffsigt och inläst.
-Har du några frågor ang hur man använder dem?
Jag svarade snällt nej och han blev knallröd i ansiktet. Ångrar nu att jag inte frågade hur man använda dom och vad dom var bra för... hehe.

Nu ska jag mysa vidare med Mogge innan han ska iväg och jobba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0