Året som gått.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick kattungar :) Lille spike och hans 2 syskon.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårlöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja Mogges svägerska fick en liten Casper i början av året.

4.Dog någon som stod dig nära?
Nej men Mogge.

 

5. Vilka länder besökte du?
Endast Sverige.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja Lillefot utanför magen :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Nej, inget specifikt datum.

8. Vad var din största framgång 2010?
Mitt jobb. Jag älskar mitt jobb och vi kom igång ordentligt strax efter nyår.

9. Största misstaget?
Detta år har nog inte bestått av så många stora misstag och det tackar vi för.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja klumpfia har haft massor med förkylningar, åkt på konstigt virus, tappat en stekpanna på stortån så den ser konstig ut och bränt ett fint ärr på handen.

11. Bästa köpet?
Ska jag svara spontant blir det Windows 7 eftersom min dator fungerar bra igen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ungarna.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Mogge friade och vi fick veta att vi väntade Lillefot så snabbt efter ett missfall.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Need you now - Antebellum (Min och Mogges låt iår)

15.Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med ifjol?
Gladare, livet blir bara bättre och bättre.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit lite mer spontan som jag var förr, men detta är svårt med 3 barn.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat men ändå fått massa pengar :)

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min bror tillsammans med min sida av familjen.

19. Blev du kär i år?
Kär blev jag under 2009, men mer förälskad har jag nog blivit.

20. Hur många one night stands?
Har bara Mogge.

21. Favoritprogram på TV?
Nyheterna som vanligt.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen, dock så tycker jag mer eller mindre om männsikor.

23. Bästa boken du läste i år?
"Varför gråter inte Emma" - Emma Jangestig. I denna får man läsa om hennes resa från att hennes barn Saga och Max mördas till där hon är idag.

24. Största musikaliska upptäckten?
Måste väl vara Antebellum eller någon härlig countrysångare.

25. Något du önskade dig och fick?
Bebisen i magen.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kanske de 2 små bönorna vi miste, men var sak har sin tid och det var tydligen inte meningen att dom skulle stanna hos oss.

27. Årets bästa film?
Kommer inte ihåg. Dålig på titlar.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fyllde 30, minns inte att vi firade nått speciellt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar hade ju inte varit fel, större boende kanske...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Sista månaderna STORT. Annars är jag nog ganska alldaglig, jeans och tröja.

31. Vad fick dig att må bra?
Mogge och barnen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen alls vad jag kan

33. Vem saknade du?
Iår måste jag nog säga Anders. Det har varit ett tungt år utan honom som vän. Även min far men det har gått sån lång tid sedan han lämnade oss så det har blivit en vana att sakna.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina arbetskamrater. Har funnit många härliga vänner i dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0